واحد تعمیرات

واحد تعمیرات نوت بوک و لپتاپ اف یک f1notebook با تیم متخصصین مجرب و حرفه ای یکی از پیشروترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده سرویس های نرم افزاری و سخت افزاری انواع لپ تاپ به متقاضیان است که تمامی خدمات ارائه شده در آن –جز مواردی معدود- مشمول گارانتی و ضمانت است. سرویس های ارائه شده در تعمیرات لپ تاپ F1 منحصر به دستگاه یا اشکالی خاص نیست و کلیه برندهای لپ تاپ و مشکلات آنها را پشتیبانی می کند.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ و مک

خدمات دیگر ارائه شده در مرکز تعمیرات اف یک مرتبط با بخش نرم افزاری است. برخی از سرویس های نرم افزاری که با حضور در این مرکز قابل دریافت است عبارتند از: نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ ها، ارتقا و آپگرید لپ تاپ در مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ، نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ در مرکز تعمیرات لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت در نمایندگی لپ تاپ، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و… .

تعمیر و تعویض فن لپ تاپ

تعمیر و تعویض فن یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر f1notebook است که با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. از آنجا که غالب اشکالات پیش آمده در فن لپ تاپ، آلودگی این قطعه و انباشت گردوغبار در آن است، نخستین توصیه ما جهت رفع اشکالات پیش آمده در این بخش از دستگاه، گردگیری و سرویس آن است.

اگر فن لپ تاپ مورد سرویس قرار نگیرد و دائماً در فضاهای آلوده مورد استفاده قرار گیرد، به تدریج قدرت تهویه هوای درون لپ تاپ را از دست می دهد و از کار می افتد. این اتفاق در نهایت سبب خرابی فن شده و تعمیر آن را ضروری می‌سازد. در شرایطی که فن کاملاً خراب شده و امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد، تعویض فن لپ تاپ بهترین گزینه خواهد بود. چون هم هزینه چندانی ندارد و هم استفاده از یک فن نو، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید سایر قطعات دارد.

تعویض باتری لپ تاپ

تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ یکی دیگر از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در بخش تعمیرات اف یک است که در پارتی مجزا و به دست تیمی از خبره ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

خرابی باتری لپ تاپ نشانه‌هایی دارد که برخی از آنها عبارتند از: روشن نشدن دستگاه حتی به همراه شارژر، خاموش شدن دستگاه پس از مدت زمان کمی از روشن شدن، شارژ نشدن دستگاه و… . خدمات مرتبط با این بخش از دستگاه که با حضور در مرکز تعمیر لپ تاپ قابل دریافت است عبارت است از: احیا باتری لپ تاپ، تعویض سلول باتری لپ تاپ، شوک دادن به باتری لپ تاپ (پس از عیب یابی باتری)، تست باتری لپ تاپ، کالیبره کردن باتری لپ تاپ، عیب یابی آداپتور، عیب یابی دستگاه، شارژر، مدار شارژر، کابل و

نصب سیستم عامل مک (اپل) و نرم افزارهای مرتبط

 

  • نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ
  • بازیابی و ریکاوری اطلاعات از دست رفته لپ تاپ
  • ارتقا و آپگرید لپ تاپ در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ
  • نصب و ارتقاء انواع سیستم عامل ها بر روی لپ تاپ
  • نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)
  • نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت
  • بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن، نصب استوریج های مختلف (اکسترنال و اینترنال) و … .
  • تعمیر لپ تاپ بابت رفع مشکلات باتری (Battery charging problem )
  • تعمیر لپ تاپ در مواقع روشن نشدن دستگاه که به اصطلاح به آن No power می گویند.
  • تعمیر لپ تاپ در خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ در حین انجام کار ( Random power off )
  • تعمیر لب تاب در مواقعی که روشن می شود ولی بوت نمی شود . ( Power but no boot)
  • تعمیر لپ تاپ بابت دمای بالای لپ تاپ تا حدی که باعث هنگ کردن لپ تاپ می شود (Over Heat )
  • تعمیر لپتاپ بخاطر ندادن تصویر از پورتهای مختلف و LCD لپ تاپ که معمولا مربوط به گرافیک لپ تاپ می باشد .

آدرس: مشهد مقدس، خیابان دستغیب، مجتمع بین المللی کامپیوتر تک، طبقه 5 واحد 507

نمایندگی لپ تاپ مشهد، نمایندگی لپ تاپ ایسوس، نمایندگی لپتاپ ایسر، نمایندگی لپ تاپ ایسوس در مشهد، نمایندگی لپ تاپ dell در مشهد، نمایندگی لپتاپ لنوو مشهد، نمایندگی لپ تاپ سونی مشهد، نمایندگی فروش لپ تاپ مشهد، نمایندگی لپ تاپ دل مشهد، نمایندگی لپ تاپ در مشهد، لب تاب، لب تاپ، تعمیرات نوت بوک مشهد، تعمیرات لپ تاپ مشهد، قطعات نوت بوک مشهد، قطعات لپ تاپ مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *